BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 22 December 2012

Bisa Gawat Gini ( maaf )

minta maaf ye kalau awak marah saya tulis kat blog awak ni . mana awak pergi ? 3 hari dah takde pun mesej awak masuk . saya tertunggu tunggu mesej dari awak . takde pun :'( .. saya tau saya buat salah dengan awak . jangan lah awak senyap gitu je . ke awak tak sihat ?? ke awak dah tak nak layan kerenah saya ?? aduuhhh , bisa gawat nanti kalau macam ni terus dong . saya tau kamu mau saya mengerti kamu tapi saya juga mau kamu mengerti saya seperti saya mengerti kamu . tolong mengerti saya juga ya ?? saya sayang bangat sama kamu . saya juga kangan sama kamu . kamu mau diketuk kepala sama saya ? mau ? mau ? mengerti saya dong . tolong jangan kek gini terus ya . bisa gawat nanti . kamu sayang sama saya atau enggak ?? jangan gini terus ya dong ?? bisa gawat gini .. :"(

0 Comments: