BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 1 January 2013

Hancur Lebur Sudah

awak . awak sanggup kan tinggal saya untuk dia ?? takpe lah kalau awak rase dia boleh jage awak lebih baik dari saya . last kite jumpe bulan lepas kan , mungkin kite takkan jumpe lagi dah pasni . awak ingat pesan saya pada awak pasal makan , keluar rumah , tidur , pasal diri awak semua tu k . saya nak jage awak lagi tapi peluang saya untuk tu dah takde . semua pasal kite tinggal kenangan je sekarang . awak , kalau panjang umur kite jumpe mase nak ambil result spm kite nanti k . awak tolong jage diri awak untuk saya k , jangan keluar rumah , makan ikut mase , makan ubat kalau sakit . kalau awak perlu kn sesuatu nanti , cari lah saya tande yang awak tak lupekan saya .. kalau panjang umur kte jumpe lagi , awak jage diri awak elok2 untuk saya .. nombor telefon jangan tukar2 dah k .. :'(

0 Comments: